Rungsing Memikirkan Majlis Perkahwinan  Anda Tak Lama Lagi? Anda Ingin Merancang Yang Terbaik Untuk Perkahwinan Anda, Tapi Tak Tahu Bagaimana..

Samada Anda Tak Tahu Bagaimana Menyediakan Bajet Untuk Katering, Hantaran,  Persandingan Dan Banyak Lagi Yang Sememangnya Anda Akan Boleh Jadi 'MATI AKAL' dibuatnya...Anda Perlu Teruskan Bacaan..



KETAHUI PERSEDIAAN PERKAHWINAN YANG PERLU ANDA LAKUKAN DARI MULA HINGGA ANDA SELAMAT PULANG DARI HONEYMOON DAN MEMULAKAN HIDUP BARU BERSAMA PASANGAN YANG DIKASIHI…





Daripada: Puan Huzalifah Mohd Husain
Admin: rancangkahwin.com
Lokasi: Kuala Lumpur

Tarikh:


Nak Kahwin, Ingat Senang Ke? Banyak Yang Perlu Kita Uruskan! Dijamin Lebih 80% Pening Ketika Menguruskan Majlis Perkahwinan Mereka!


Assalamualaikum buat sahabat yang bakal melangsungkan perkahwinan...

Kahwin! woww satu 'ayat mudah' yang semua orang suka bukan?? Siapa yang tidak mengimpikan dapat berkahwin dengan insan yang dikasihi dan disayangi (couple) dan ingin sehidup semati dengannya.  

Memang kena kahwin cepat, apatah lagi selepas anda tamatkan study di universiti. Biar lama-lama, nanti kena 'sambar' orang pula buah hati anda...

Memang la anda nak kahwin kan, tapi banyak yang anda fikirkan seperti di bawah...


Ni Lagi Menyerabutkan Fikiran Anda! Bukan Satu Dua Hal Perlu Difikirkan..

Modal tak cukup tapi nak kahwin jugak? Mana nak cekau duit ni? Dah la baru dapat kerja..
Tak tahu apa yang nak dimulakan dulu? Apa ye nak dibuat dahulu? Terus beli barang kahwin? Buat hantaran? Ah, tak tahulah!!
Macam mana nak jimatkan masa tanpa perlu ambil banyak cuti sebelum kahwin? Nak cuti, dapat ke cuti panjang untuk kahwin nanti?
Kat mana nak ambil borang kebenaran kahwin? Pergi mana ye? Pejabat tok kadi?
Kat mana nak cari Mak Andam? Nak ambil maknyah ke mak andam "pure". Takut juga kena tipu!
Kat mana nak tempah caterer yang servis bagus & murah?  Yang penting  tak lari bajet dan  makanan pula  sedap..
Baju & warna apa yang sesuai dengan bajet?  Warna hijau merah?  Ungu? Tak tahu la yang sesuai dengan  saya..
Photographer mana yang sesuai, murah & available? Ke nak suruh adik je ambil gambar..
Siapa yang sanggup jadi pengapit dari sebelum hingga habis majlis? Siapa yang sesuai ye?
Barang hantaran nak bagi berapa jenis & nak upah siapa untuk gubahkan? 20 hantaran kot?
Khemah nak tempah berapa & warna apa?  Banyak la duit kena  lebur...
Menu untuk tetamu & makan beradap siapa nak pilih?
Tempat berkumpul & penginapan rombongan keluarga pihak lelaki siapa nak uruskan?
Cenderahati & bunga telur siapa yang akan pilih dan buatkan?


Anda Tak Tahu Apa-Apa Nak Buat Persediaan Untuk Kahwin? Bahaya Tu, Takut Kekecohan Nanti...

Tiada masa untuk membuat perancangan majlis perkahwinan kerana sangat sibuk dengan pelbagai urusan harian; Sibuk nak cari duit lagi..
Tiada pengalaman menganjurkan majlis-majlis besar; yela kan, baru 1st time kahwin..
Tahu ada banyak perkara yang perlu dilakukan, tetapi anda tidak tahu yang mana satu hendak dimulakan dulu
Perlukan lebih banyak idea-idea menarik yang dapat menghasilkan majlis perkahwinan yang LEBIH "happening"! Tapi kekeringan idea, dan tiada masa..
Bertambah tertekan kerana kekurangan modal disebabkan telah silap membeli barang yang tidak perlu hingga berlaku pembaziran?
Tidak tahu bagaimana hendak membuat jadual dan "checklist" yang betul tanpa membuang masa melakukan persiapan yang tidak perlu?
Terpaksa mengambil cuti berulang kali untuk menguruskan permohonan berkahwin memandangkan anda tidak tahu di mana hendak dimulakan
Pening mengumpulkan saudara mara anda yang sesat semasa dalam perjalanan ke rumah pengantin perempuan? 
Terpaksa membeli pelbagai majalah dan membuat pelbagai rujukan untuk mendapatkan maklumat yang diperlukan namun kesudahannya anda jadi keliru? 
Asyik duk pening kepala memikirkan apa yang perlu dilakukan terlebih dahulu dan kat mana nak dapatkan semua perkhidmatan kahwin dengan lebih mudah dan menjimatkan kos?
Perlukan sebuah buku yang mengandungi SEMUA panduan dan tip untuk merancang majlis perkahwinan yang menepati citarasa dan bajet anda; 

dan jika anda seperti yang dinyatakan di atas, sila...

Teruskan Bacaan Jika Anda Serius Untuk Berkahwin Dengan Aman Nanti...


Tahukah Anda Bahawa.......

Kos akan dapat dikurangkan jika anda membuat perancangan dengan tepat? 
Masa anda dapat dijimatkan jika anda tahu Jabatan Agama mana yang harus anda tuju dan borang apa yang harus anda isi? 
Tidak tertekan jika anda tahu dokumen apa yang anda harus sediakan dan di mana hendak lakukan pemeriksaan kesihatan? 
Persiapan akan jadi lebih mudah jika anda ada "checklist" Belanjawan dan Panduan Persiapan Perkahwinan seawal 6 bulan sebelum majlis?
Tekanan dapat dielakkan jika anda selalu berbincang dan bermesyuarat dengan ahli keluarga dan teman rapat untuk membantu anda?
Setiap masalah ada jalan penyelesaiannya jika anda membuat rujukan yang betul dan membuat keputusan yang tepat

Sebab Itulah Saya Bantu Anda Untuk Mempermudahkan Majlis Perkahwinan Anda, Dari A - Z.!

 

Tahukah anda..

Kelahiran Ebook ini merupakan manifestasi minat dan kesungguhan saya dalam menghasilkan karya yang bermakna untuk dikongsikan bersama.
 


Pengalaman inilah yang  saya aplikasikan dalam menghasilkan ebook ini bahawa semua kegiatan perlu dirancang supaya ianya dapat dilaksanakan dengan sebaik mungkin.  Apatah lagi perkahwinan wajib dirancang dengan rapi dan dilayari dengan keredhaan Allah demi kebahagiaan, kerukunan dan kelangsungan rumahtangga sehingga ke akhir hayat, Insya Allah...

Seperti yang kita semua maklum, tugas dan kewajipan kita adalah merancang dan berusaha, Allah SWT akan menentukan kejayaan kita. Harus kita ingat bahawa gagal merancang bererti merancang untuk gagal. Dengan demikian saya ingin mendedahkan kepada pembaca, panduan yang bernas dan dinamik menerusi ebook Perancangan Perkahwinandan Tips Sebelum, Semasa dan Selepas Kahwin ini.

Oleh itu, 

Saya telah telah mengkaji info-info berkenaan perkahwinan ini setelah melihat ramai yang hadapi masalah ketika menyiapkan persiapan untuk majlis perkahwinan...

Saya telah mengkaji selok belok dalam pengurusan perkahwinan yang mana ramai yang tak tahu berkenaannya. Tak tahu yang menyebabkan majlis perkahwinan mereka tidak berjalan lancar dan juga terlebih bajet...

Sebab itulah saya menulis di sini..

Setelah Lebih 5 Bulan Saya Membuat Kajian, Saya Telah Sediakan Panduan Perancangan Perkahwinan Ini Di Dalam...

Ebook Perancangan Perkahwinan 2011..






Ebook dalam format PDF

Format ebook adalah PDF iaitu buku maya yang hanya boleh dibaca melalui komputer menggunakan perisian khas Adobe Acrobat Reader. Anda juga boleh mencetak ebook ini bagi memudahkan anda untuk membacanya di mana-mana sekalipun.


Nah! Kini muncul sebuah Ebook Perancangan Perkahwinan yang bisa membantu dan menyediakan info-info dan panduan-panduan yang terperinci bermula dari sebelum, semasa dan selepas majlis perkahwinan diadakan. Target penulis ebook ini adalah ingin membantu setiap bakal pengantin dengan menyediakan informasi yang diperlukan agar setiap bakal pengantin dan keluarga mereka memperolehi panduan yang diperlukan.

Ebook Perancangan Perkahwinan ini mempunyai 3 modul iaitu Belanjawan, Persediaan & Perancangan. Setiap modul pula akan dijelaskan dengan lebih terperinci di samping beberapa gambar yang berkaitan bagi setiap topik yang diharapkan dapat dijadikan rujukan sampingan.


Apa Yang Terkandung Dalam Pakej Ebook Perancangan Perkahwinan Ini? Anda Wajib Ketahuinya...


MODUL 1 - BELANJAWAN 

bullet  Bagaimanakah untuk menyediakan peruntukan untuk perkahwinan anda? Tahukah anda ramai orang gagal dalam bab ini! Silap bajet, papa kedana anda nanti. Ketahui rahsia bajet di sini..

bullet Carta bajet untuk memudahkan anda menguruskan belanjawan kahwin anda. Memudahkan anda dalam pengurusan bajet kahwin anda. Dijamin membantu!

bullet Checklist belanjawan dari sebelum, semasa & selepas majlis kahwin untuk pengantin perempuan dan lelaki. Ini mengelakkan anda selamat sebelum, semasa dan selepas kahwin. Tak tahu ni, bahaya tau...





MODUL 2 - PERSEDIAAN 


Bagaimana step by step untuk berkahwin bermula dari merisik, meminang, akad nikah, majlis resepsi dan sebagainya. Ramai orang memang 'blur' akan semua ini, tapi anda bertuah kerana anda akan tahu kesemuanya.

 Memberi panduan kepada sesiapa yang ingin mengetahui proses persediaan borang-borang yang berkaitan seperti mendapatkan kebenaran berkahwin dari pejabat agama serta borang pemeriksaan HIV. Sebut saja apa borang, semua anda  dah ketahuinya nanti..

 Senarai semak persiapan untuk memudahkan perancangan perkahwinan. Sangat memudahkan, menjimatkan masa, tenaga dan wang ringgit; 

 Panduan mengisi borang perkahwinan. Silap isi, bahaya. Silap-silap haribulan, tak kahwin anda. Anda akan ketahui bagaimana mengisi borang dengan betul; 

 Senarai semak dokumen-dokumen yang perlu disediakan. Dengan checklist ini, ianya membantu anda menyiapkan  dokumen-dokumen yang diperlukan lebih awal, dan pastinya bakal memudahkan proses permohonan kahwin anda;

Apa itu surat pengakuan bujang? Contoh surat pengakuan bujang (untuk pengantin lelaki) diberikan kepada anda; 

 Senarai nama, alamat dan no telefon pejabat Agama di seluruh Malaysia. Tiada sebab tak tahu lagi selepas ini;
 
 Senarai Jurunikah di seluruh Malaysia. Pilihlah mana anda suka!




MODUL 3 - PERANCANGAN


 Perancangan sebelum majlis seperti papan tanda, banner, bunga manggar etc. Nampak mudah, tapi susah sebenarnya jika anda tak pernah ada pengalaman ;

  Perancangan teliti untuk ahli rombongan. Usah risau lagi untuk menguruskan ahli rombongan kahwin anda. Dijamin beres..;

 Perancangan semasa majlis kahwin seperti persiapan untuk majlis resepsi seperti, khemah / dewan, catering, jurugambar, videographer, pelamin, bilik tidur, cenderahati, mak andam, baju kahwin dan sebagainya. Anda rujuk saja panduan ini, dan tak perlu serabut lagi fikirkan apa nak disediakan.;

 Perancangan terperinci untuk acara bersanding & persalinan yang sesuai. Pilih yang sesuai dengan anda, dan dijamin anda akan puas hati;

 Perancangan selepas majlis seperti mengemas barang-barang, bulan madu, daftar  perkahwinan dan sebagainya. Tak perlulah anda susah payah nak mengemas nanti.




Apa Kata Mereka Yang Dah Menyelidik Setiap MukaSurat Ebook Ini? Jom Ikutinya..

  
Sangat Disyorkan!           

Pertama sekali terima kasih dan tahniah kepada Kak Huza kerana telah berjaya menerbitkan ebook beliau yang berkisar tentang perkahwinan.  Ya, ramai pasangan yang terpaksa menangguhkan perkahwinan mereka kerana tidak cukup duit.  Semua boleh di atasi  dengan merancang semuanya dari awal.

Dalam ebook ini, semuanya telah disediakan termasuklah checklist bagi kegunaan bakal-bakal raja sehari.  Borang-borang dan cara untuk mengisinya juga ada diterangkan didalam ebook ini.

Selain itu, membaca ebook ini seolah-olah membawa kita kepada keadaan yang 'real' dengan teknik penceritaan yang bersahaja.

Akhir kata, ebook ini adalah panduan yang MESTI dimiliki buat mereka yang sudah memiliki buah hati dan merancang untuk berkahwin.


Ikhlas,

Juan Jutawan
www.JuanJutawan.com


Panduan Paling Lengkap

"Sebuah panduan yang paling lengkap untuk setiap bakal pengantin. Segala perancangan untuk sebuah majlis perkahwinan yang sempurna telah dikongsikan oleh Saudari Huzalifah ini.

Ingat, hari perkahwinan anda hanya sekali sahaja dalam seumur hidup anda. Rancanglah ia agar segala berjalan dengan lancar.

Setiap bakal pengantin WAJIB dapatkan panduan ini untuk merancang hari bahagia anda yang sempurna".

Penulis eBook Indahnya Malam Pertama Pengantin

http://MalamPertamaPengantin.com



Rancang Majlis Kahwin Anda Kerana..

Saya dapati perkongsian hebat dalam ebook ini sangat membantu bakal-bakal pengantin dalam membuat persiapan untuk majlis perkahwinan mereka. Dari persiapan dan perancangan bajet duit bertunang, duit hantaran, katering, khemah, cenderamata dan sebagainya ditunjukkan dengan lengkap. Dibantu dengan checklist perancangan bajet, barang memang sangat membantu.

Bagi saya, panduan sebegini sangat bermanfaat buat mereka yang bakal melangsungkan perkahwinan. Sangat membantu.


Jamaluddin Bahari (JaMaL)
pakarebook.com


Overall terbaik dari ladang!

"Sebuah ebook yang mampu memberi dimensi baru kepada bakal pengantin!"

Ebook yang harus didapatkan samada belum berkahwin ataupun sudah berkahwin. Ianya tetap relevan kepada semua keadaan semasa tidak kira sama ada anda sudah berumahtangga atau belum.

Cukup padat dengan isi kandungannya yang bermanfaat dan berkualiti, Modul yang pertama yang saya suka ialah Modul 1 iaitu Modul Belanjawan. Ini adalah modul yang menerangkan secara terperinci bajet kahwin, tips peruntukan perkahwinan dan sebagainya.

Modul 2 yang saya cukup suka ialah Modul Persediaan, dimana dalam modul ini pelbagai perkara yang seringkali diabaikan bakal pengantin diterangkan satu persatu Rasa tak sabar-sabar nak kahwin lepas baca modul ni...

Overall terbaik dari ladang! :D

Amirul Hafiz (Mirlme Enterprise)
RahsiaMalamPertama.Com


Dijamin Ebook Ini Akan Membantu Anda 'Untuk Berkahwin" Nanti..Selesai Segala Kekalutan Dengan Perancangan Hebat Ini...Jimat Masa, Jimat Kos, Jimat Tenaga...


Memang betul sudah ada buku yang seakan sama seperti ini dipasaran.  Namun saya yakin dengan info yang padat dan panduan yang terperinci bisa membantu semua bakal pengantin, kaum keluarga pengantin dan sesiapa sahaja yang inginkan panduan dan rujukan yang lengkap berkaitan persediaan untuk melangkah ke dunia baru iaitu rumahtangga. 

Memandangkan rata-rata pasangan atau pihak yang terlibat akan pening kepala nak memikir dan menguruskan sesebuah majlis perkahwinan dan proses-proses yang perlu dilalui sebelum dan selepas merisik, bertunang, nikah & majlis resepsi, ebook lengkap seperti ini sangat-sangatlah dinantikan kemunculannya…..


Kos & Masa 
Kos untuk sesebuah majlis perkahwinan yang semakin tinggi bukanlah sesuatu yang harus dipandang ringan dan dibuat sambil lewa kerana ianya juga memberi impak kepada semua pihak yang terlibat.  

Apa tidaknya, sudah pastinya ibu bapa anda akan turut memberi sumbangan tidak kira dalam bentuk wang ringgit, masa dan tenaga mereka demi kebahagiaan anak mereka.  Begitu juga dengan adik beradik dan teman rapat anda yang sanggup mengorbankan waktu santai dan cuti mereka untuk membantu anda.   

Dari itu perancangan yang teliti haruslah dibuat dari awal agar mereka yang terlibat berpuas hati dengan usaha dan tindakan bijak yang di ambil.
 

Bijak Merancang 
Tidak saya nafikan merancang sebuah majlis perkahwinan yang meriah adalah sesuatu yang mencabar jika tiada kerjasama dan perancangan yang teliti.  Ianya lebih mencabar jika ianya merupakan majlis perkahwinan pertama yang bakal diadakan dalam keluarga anda.  

Dahlah anda baru pertama kali melaluinya, mak ayah pun agak keliru memandangkan pengalaman mereka berkahwin dahulu tidak sama dengan trend dan citarasa masa kini.  


Rujukan & Panduan Yang Tepat
 
Bahan rujukan yang tepat dan padat  amatlah penting dalam membantu semua pihak yang terlibat. Dengan rujukan dan panduan yang betul sudah pasti menjimatkan banyak masa anda dan pasangan serta ahli keluarga yang terlibat dan yang paling paling penting sekali dapat mengelak anda dari membazirkan wang simpanan anda yang cukup-cukup  jer tu.

Anda Berkata " Puan Huza, Saya Memang Benar-Benar Berminat! Bagaimana Saya Boleh Memiliki Ebook Perancangan Perkahwinan Ini Dengan SEGERA?"


Ya, Dapatkan Ebook Ini Sebelum Anda Merancang Majlis Kahwin Anda..

Jika anda benar-benar mahu rancang majlis kahwin anda, jangan tunggu lagi kerana ebook inilah yang anda amat perlukan sekarang! Saya memberikan anda jaminan 365 hari wang dikembalikan jika anda tidak berpuas hati dengan rahsia-rahsia yang terkandung dalam ebook ini..

* Pulangan wang dijamin!

 

Jadi dapatkan ebook ini sekarang juga pada harga yang mampu anda miliki cuma..

RM80

RM50 


RM40 Sahaja

Kini Pada Harga Biasa Kerana Harga Promosi Telah Pun DiTamatkan...


klik button belian di atas sekarang...

Begitu Mudah Untuk Memilikinya..

Langkah 1 - Masukkan RM40 ke akaun  yang dinyatakan di ruangan pembelian

Langkah 2 - Isikan Borang Pengesahan Pembayaran di ruangan pembelian

Langkah 3 - Tunggu link download akan dihantar ke alamat email anda

Langkah 4 - Anda boleh mendownload/print ebook tersebut

* P.S: Belian anda selamat dan tetap diterima walaupun pukul 3 pagi.

* P.S.S: Anda Boleh guna apa cara pembayaran melalui apapun bank, samada  bank  in, online , cash deposit, kad kredit dan lain.

 

 Download Ebook Percuma Ini Sekarang!

Ikhlas dari,

HUZALIFAH MOHD HUSAIN
017 2256926

Email :  perkahwinanmelayukini@gmail.com
Facebook :  http://facebook.com/jomkahwin


PS: Jangan biarkan pasangan, keluarga dan rakan-rakan anda kecewa kerana persiapan perkahwinan anda yang tidak terurus dan kelam kabut. Jom ketahui segala persediaan dengan pantas melalui ebook Perancangan Perkahwinan ini.

P/P/S: Dapatkan keseluruhan pakej panduan eksklusif lagi lengkap bagi menghadapi persiapan perkahwinan beserta tips-tips nya yang bernilai RM80.00 pada harga RM40.00.

P/P/P/S:  Harga kini adalah harga biasa. Namun ianya masih murah berbanding apa yang anda akan perolehi. Klik sini untuk membuat tempahan.